Yüz Bakım Rutinim


Merhabalar, işte yine ben 💇 Bugün ki konumuz yüz bakım rutinim
1.Adım
Peeling- Yves Rocher Kayısılı Peeling

Duş sırasında gözeneklerim açıkken uyguluyorum, kokusu ve yapısı gayet güzel. Bazen içerisine Yves Rocher'nin toz peelingini de ekliyorum, ovalayıp yıkıyorum. Bu 1.adım sayesinde sıcak su buharı sayesinde açılmış gözeneklerimiz biraz temizlenmiş oluyor.

2.Adım
Kielhs - Ultra Facial Cleanser

Bu ürünün işlevinden tam emin değilim, normal olarak temizlik amacıyla kullanıyorum ama makyaj temizliği amacıyla da üretilmiş olabilir. Katı bir jelimsi yapısı var ovaladıktan sonra yıkaması biraz güç oluyor ama güzel bir formüle sahip. Böylece açtığımız gözeneklerimiz bir nebze daha temizlenmiş oluyor

3.Adım
Maske- Yves Rocher Sebo Vegetal Matlaştırıcı Yüz Maskesi

Beyaz renkli, hafif ekşimsi kokan bir maske. Çok fazla miktarda üst üste sürerseniz kuruması zorlaşıyor. Özellikle T bölgesi için güzel bir ürün. Yıkadığımda gerçekten de yağlardan arındırdığını hissettiriyor.

4.Adım 
Tonik-Nivea Matlaştırıcı Tonik Yağlı Ciltler için
Cildim karma olsa da T bölgesi için uygun bir tonik. Yakma hissi uyandırmıyor. Klasik bir nivea kokusu var arko krem gibi kokuyor 💁

5.Adım
T bölgesi için bantlar
Siyah nokta dertlileri çokca kullanmıştırlar, ve bence bu adım dönüm noktası, soyulabilir maskeler kadar yararlı bir adım. Herhangi bir yüz bandını deneyebilirsiniz.

Genellikle haftada 2-3 bu uygulamaları yapmaya çalışıyorum ve eskisi kadar olmasa da elbette hala yağlanma sorunu var yüzümün.

Not: Kielhs dan aldığım testerler tamamen efsanelerdi. Midnight Recovery Botanical muhteşem lavanta kokuyordu ve yüz temizleme jeli çok ama çok başarılıydı.

Umarım faydalı olmuştur, okuduğunuz için teşekkürler bir sonraki yazıda görüşmek üzere ✌

Yorumlar

Popüler Yayınlar