Popüler Şampuanların Karşılaştırması

Merhabalar sevgili okurlar 👩 Bugün sürekli isminden söz ettiren markaların şampuanlarını karşılaştırmak istedim. Üçünü de kullanmadan önce merak ediyor araştırıyordum sürekli pozitif yorumları görünce bende denemeye karar verdim.

Live Clean - Hindistan Cevizi Sütü Şampuanı
Fiyat performans açısından sorunlu bir ürün olduğunu düşünüyorum. Normal bir Dove şampuandan bence farkı yok. Doğala yakın içeriği olduğunu söylüyor ama A isimli köpürme ajanı olmasa bile çokca bilinmeyen B ajanı mutlaka vardır. Bu arada gayet güzel köpüren bir şampuan. Ardından saç kremi kullanmazsanız uçlarda kuruma yapabiliyor. Peki bir daha 40 tl verir miyim, hayır.

Toni & Guy - Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan
Dünyanın en ama en kullanılabilir şampuanı. Kokusu dokusu yapısı her şeyiyle kuruşuna kadar parasını hak eden bir ürün. Küçük seyahat boyu ürününü kullanmıştım ilk merak ettiğimde, bayıldım Allahım böyle bir şey olamaz. Kuru ve normal saçlar tercih edebilir. Bütün ürünleri muhteşem sadece bu değil o kadar özenli ve düzenli bir marka ki gerçekten çok severek kullanıyorum. Watsonslarda şuan indirimde olmalılar.

John Frieda- Sheer Blonde Açık Sarı Tonlardaki Saçlara Özel Nemlendirici Şampuan
Saçları inanılmaz kurutan bir şampuan kendileri. Saçlarınızı durularken gıyç gıyç diye seslere sebep oluyor inanılmaz nemi kaybettiren bir ürün. Arada sırada saçlarınız çok yağlandığı dönemde kullanılması gereken bir ürün. Eğer çok yağlı bir saç deriniz varsa bir deneyin derim. Elimdeki son şampuanda bittikten sonra kesinlikle tekrar almayı düşünüyorum.

Lütfen yorumlarınızı bırakın, hepinizi seviyorum görüşmek üzere 💝

Yorumlar

Popüler Yayınlar