Ocak Ayı Kozmetik Alışverişim | Yorumlar

Merhabalaaar ! Ocak ayı kozmetik alışverişim adlı yazıma hoş geldiniz. Bu yazımda alışverişimin yorumlarıda dahil tüm detaylarıyla başlıyorum anlatmaya :)

İlk olarak John Freidanın Sarı Saçlar İçin Işıltı Veren Şampuanı ile başlıyorum.
Bence piyasadaki diğer şampuanlardan bunu ayıran sadece fiyatı ! şaka şaka J İçinde amonyak ve paraben yok bu yüzden gözlerinizi yakmayacaktır. Ve o saçlarınızı diplerine kadar temizleme hissi çoğu şampuanda yok ama bunu ilk kullanışınızda anlayacaksınız ürünün ne kadar başarılı olduğunu. Lakin ülkemizde 25 tl civarı bir fiyata satılıyor ve her duşta kullandığımızı düşürsek nerdeyse haftada bir banyo yapabilicez o derece pahalı 25 nedirr arkadaşlar yaa 33’e satan yer gördüm.  Neyse :P Ben 17’ye almıştım yine o fiyata bulsam yine alırım. Ama herhangi bir şampuan kullanıp haftada 2-3 gün bunu yardımcı şampuan olarak kullanmak da bir çözüm yolu.


Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Maske
Bu maske biziiiiim bildiğimiz saç maskelerinden 5468546 kat daha güzel. Peki neden ? Paraben,silikon, boyar madde içermiyor. Gün içerisinde çevre faktörlerinden, ısıdan, güneşten, soğuktan yıpranan saçlarımıza eski canlılığını, nemini veren harika bir ürün bu. İlk kullanışta 5 dakika bekleseniz dahi olur, zaten kullanımında olması gereken sürenin bu olduğundan bahsediyor. Ama imkanınız varsa 5-10 dk arası daha ideal çünkü saçın karışım içindeki Jajoba ve Shea yağını emmesi zaman alıcaktır. Sonra harika bir durulama yapın ve kurutun. Etkisini ertesi gün bile hissedebileceğiniz bir yumuşaklığa merhaba deyiiin. İndirimden 19tl civarına aldığım ürüne online siteden ulaşabilirsiniz


Yves Rocher Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Yağ’ından bir önceki yazımda bahsetmiştim. Linkini aşağıya yazıyorum oradan yorumuma ulaşabilirsiniz :



Rimmel London Wonder’full  Wake me Up Maskara
Bu ürün yıllardır piyasada( yıllardır olmasada birkaç yıldır) ve eminimki içinizde kullananlar dahi olmuştur, ben yeniden standlarda görünce almak istedim ve denemek istedim. Fırçası  harika bir şekilde salatalık kokuyor inanılmaz güzel bir sulu kokusu var. Bir Rimel olarak da harika çok dağılmıyor yalnız sürünce biraz kuruması için bekleyin. Bu maskaranın özelliği içindeki E vitamini ile ve salatalık özlü formüle ile kirpiklerinize ihtiyacı olan nemi sağlamak. Alırken 11tl gibi bir fiyata aldım sanırım normal piyasa fiyatıda bu.


Loreal Paris Infallible Ruj
Bunun özelliği sürdüğünüz anda önce ıslak bir klasik lip gloss gibi durması. Ama 20 saniye içinde resmen mat bitişli bir ruja dönüşüyor ve ayrıca çıkmıyor. Tamamen temizlemek istediğinde sadece suya dayanıklı makyajı çıkaran bir makyaj temizleyici ile çıkıcaktır, eğer elinizde yoksa sakın ürünü kullanmayın, temizleyicisi olmadan çıkarmak tam bir işkence çünkü ! Ama en güzel yanı sürekli gün içerisinde yemek yedikten, su içtikten sonra ruj tazeleme derdine son vermesi.  Ama dudağınızda bir süre sonra kuruyacaktır. Bunun için arkasında bir adet nemlendiricisinin olduğu bölme var, nemlendiricisini de kullandığınız taktirde gönül rahatlığı ile gün boyu kullanabilirsiniz. 25tl’ye yakın bir fiyata satın aldığım bu rujun değişik tonlarınıda denemeyi sabırsızlıkla istiyorum !



Toni&Guy Sea Salt Texturising Sprey
Islak saçlara uyguladığınız saçlarınıza içindeki deniz tuzu bileşimi ile sudan çıkmışcasına dalga vermeyi vaad eden bir ürün. Ama ben saçlarım hafif nemliyken saçıma şekil verip üzerine uyguluyorum ve saçlarımı güzel bir şekilde sabitliyor. Kaskatı yapmıyor, saçlarınızda sprey varmışçasına ise hiç durmuyor. Maalesef ki bu ürününde fiyatı epey bir yüksek ama güzel bir performans gösterdiğinden emin olabilirsiniz J



Essense Lash&Brow Gel Mascara

Jel yapıda bir kaş sabitleyici. Gün içerisinde şapka takıyoruz, atkı, gözlük derken kaşlarımız her an sağa sola eğilebilir, bu ürününde mantığı kaşları verdiğiniz son şekli ile korumak. Sadece az uygulamalısınız, şayet çok uygularsanız kaşlarına jöle sürülmüş gibi duruyor.
Loreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Bu ürün klasik bir makyaj temizleme suyu, geçen sene garnieri denemiştim. Nerdeyse performansları aynı, cildinize zarar vermeyecek yumuşaklıkta bir pamukla uyguladığınızda hem cildinizde kızartılar olmuyor tahriş olmadığından dolayı hemde güzelce makyajı çıkartıyor. Ama tabiî ki waterproof etkisi yok bu yüzden kullandığınız waterproof kozmetikleri ona özel bir çıkarıcı ile temizlemelisiniz.


The Balm AutoBalm Makyaj Paleti: Hawai
Gayet sevimli bir palet, ama imkanınız varsa California alın çünkü onun aydınlatıcısı daha parlak görünümlü daha  çok işe yarıyor. Ben aydınlatıcısı için aldım bu paleti ama tam olarak istediğim sonucu vermedi ve mor göz farı sürdükçe sanki siyaha dönüyor. İşte bu paletin kullanıldığı makyajıma ait bir resim:



 

 Hepinize okuduğunuz için çok teşekkürler  bir sonraki alışveriş yazısında görüşmek üzere J

Yorumlar

Popüler Yayınlar