Aralık Ayı Yves Alışverişim | Yorumlar


Uzun bir aradan sonra tüm okuyucularıma merhaba diyorum.
Bugün konu olarak aralık ayında Yves’deki indirimden neler aldım, ne kadar memnunum, beğendim mi bunları paylaşamak istediiiiim.

İlk olarak Yılbaşı Koleksiyonuna ait olan Elma Tatlısı- Edt’yi değerlendirelim.
İlk kokladığımızda yada sıktığımızda bize hoş gelmeyen bir limon kokusu var, zaten içeriklere de bakınca limon varlığı yazıyor ama ilk sıktığımızda bize bunun böyle acı acı kokması benimde dahil kimsenin gerçekten hoşuna gitmemiştir. Ama üzerinden 1-2 dakika geçince yerini daha tatlı yeşil-kırmızı elma kokusuna bırakıyor, daha çok yeşil elmaya kaçan bir kokusu var. Ben bunu aldığımda ücretsiz kargo dahil 39.90 gibi uygun bir fiyata almıştım ama şuan görüyorum ki fiyatlar online sitede yine uçmuş.  Peki bunu tekrar alırmıyım ? Belki şişesi bittikten uzunca bir süre sonra çok özlersem neden olmasın ! Ve bence bir eczacılık fakültesi öğrencisi olarak, kullandığımız bunca şeyin sonuçta kimyasal olduğunu düşürsek ki içindekiler kısmına bakmamız çok önemli, Yves de organik madde ağırlıklı ürünler yaratmaya çalışan bir kozmetik markası. Buda bu markayı tercih etme nedenlerimden biri elbette.

İkinci değerlendirmek istediğim ürün de Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Saç Yağı.
İçerisinde organik jajoba yağı, organik babassu ve güney Amerika fındık yağı bulunuyor. Bunlar saçlarımızın çevre şartlarından dolayı yaşadığı yıpranmaları düzenlemek için bire bir ürünler. Formülünde silikon paraben ve boyar maddeler içermiyor ! Bu harika değil mi, en azından zararlı kimyasallar yok J Bunu satış magazasından 15 e yakın bir fiyata almıştım, hem harika kokan bir ürün hemde uyguladıkça canlılaşan saçlara kavuşmanıza yardımcı olacak harika bir formüle sahip. Bir daha alırmıyım sorusuna milyonlarca ++++ ile eeveeeet demek istiyorum.


Her şeyden önemlisi onlarca kozmetik kullanıyoruz ve bunların bize minimum zarar vermesi gerek, bilinçli tercihler yapmalıyız ve sağlığımızı olabildiğince korumalıyız, o bize verilmiş en güzel  şey. Yazımı okuduğunuz için her birinize çok teşekkür ediyorum, bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

-Aylin

Yorumlar

Popüler Yayınlar