Yavru Kediler için Mama Seçimi

Yavrularımız bizim her şeyimiz onlara en iyi mamayı vermeyi her zaman isteriz. Oğlum Pamuk'u aldığımızda tahmini 2.5 aylıktı.Sırasıyla tüm kullandığımız mamaları değerlendirerek yazacağım.

Kuru Mamalar

Purina One Tavuklu Yavru Kedi Maması: İlk kullandığımız mamaydı, yavru kedimiz hemen alıştı çok sevdi.
ProChoice Kuzulu Yavru Kedi Maması: Purina one ile birlikte kullandığımız bir mamaydı ikisini karıştırıp veriyorduk ve yavrumuz bunu daha çok sevmişti.
Purina Pro Plan Kitten : Şuan kullandığımız mama bu, kedim seviyor, çok hafif bir gaz yapma durumu var dışkıda kokuya sebep oluyor. Haftaya N&D mamaya geçeceğiz onu da yorumlayıp yazarım.
Temizmama.com'dan alınan Mama: Siteye girdiğinizde ücretsiz numune alabiliryorsunuz sadece kargo ücretini ödeyip. Aracısız direkt üreticiden tüketiciye ürünü ulaştıran bir site ve markaymış baya beğeniliyor son dönemlerde.

Yaş Mamalar ve Ödül Mamaları
Whiskas Yavru Kedi Yaş Maması: Kedim bu mamadan sonra kustu arkadaşlar o yüzden bir daha asla bu ürünü almayı düşünmüyorum.
N&D Tavuklu ve Narlı Tahılsız Yavru Kedi Konservesi: Ürünün içeriğindeki tavuk ve diğer taneler çok iri olduğundan kedim yerken aşırı zorlandı ufalamak zorunda kaldım beğenmedim ürünü Pamuk da sevmedi pek.
Purina ProPlan Tavuklu Kedi Konservesi: Kedim çok severek bunu yedi bu konserveden tekrar alacağım.
Dreamies Somonlu Kedi Ödül Maması: Kuru mama kıvamında ama kedim aşırı severek bunu yiyor.

Bunun yanında kemik gelişimini destekleyici GimCat vitamini kullanıyorum onu da severek yiyor.Bu yiyecekler haricinde bulgur pilavı,yoğurt , yumurta ve peynir hastası.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 😃

Yorumlar

Popüler Yayınlar