Saç Bakım Rutinim

Hello friends☺Bir yazımda daha birlikteyiz. Bu sefer konumuz saçlar 💇Saçlarımıza ne kadar iyi davransak da bazen yediğimiz gıdalardan, bazen kullandığımız ürünlerden dolayı yıpranmalar yaşıyoruz. Bunlardan nasıl kurtuluruz?

Şampuanlarım;
Ben haziran ayından beri Gliss'in Intense Therapy'sini kullanıyorum. 2-3 ürün de depoladım. Saç temizlemede başarılı bir seri. Bu seri; saç dokusu bağlarını yeniden yapılandırıyor, saç yıpranmalarına karşı koruma ve dayanıklılık sağlıyor, saç kalitesini arttırıyor.

2-3 gün önce de Yves Rocher'nin Sarı saçlara özel ışıtı veren papatya özlü şampuanını aldım. Biliyorsunuz ki Yves yüzde 90 üzerindeki bitkisel içerikleri ile meşhur bir marka. Kokusunu çok beğenmedim ürünün, tek başına temizleme özelliği de pek iyi değil gibi, yinede bitkisel içerik❤ben.

Saç Kremlerim;
Gliss'in Serum-Deep Repair Saç Kremini kullanıyorum temmuzdan beri. Bu seri ipeksi yumuşaklık ve kolay taranabilmeyi sağlıyor.
Toni&Guy Damage Repair Saç Kremi de çok başarılı bir ürün. Genellikle 5 yıkamanın 4'ünde bunu kullanıyorum, birinde Gliss'i.

Saç Maskesi;
Haftada maksimum 2 defa olmak üzere Gliss Intense Therapy maskesini uyguluyorum. Nemlendirme özelliği gayet iyi. Ben 300ml ürünü hazirandan beri bitiremedim 👩 Çok bol bol sürmeye gerek yok sonuçta her şey kimyasal , ne kadar az o kadar iyi. Her zaman maske kullanmak da çok sağlıklı değil saçlar için.

Durulanmayan Saç Kremi;
Ben ilk defa bir ürüne gerçekten aşık oldum arkadaşlar ( mutlaka önceden de başka ürüne aşıktım ama ürünü hatırlamıyorum 😅😂) Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem ❤❤
Ben her saç tipine uygun olanı kullanıyorum. Ürün saçınız ıslakken kullanılıyor ardından kurutuyorsunuz. Bir sonraki yıkamaya kadar saçlarınız nemli ve yumuşacık oluyor. Arkasında tamamına uygulayın diyor ama ben sadece uçlarına sürüyorum.

Saç Açıcı Olarak Ne Kullanıyorum?

Ben asla gönlüne göre kuaför bulamayanlardanım. Bulsam da 1000 lira civarında bir ücretten bahsediyorlar (yuh yani) 😂 Bende John Frieda'nın Sheer Blonde Saç Açıcı Spreyini kullanıyorum. Ürün çok başarılı, papatya özleri içeriyor. Islak saça sprey olarak sıkıyorsunuz ardında mutlaka kurutuyorsunuz. En iyi etki için kurutma uygulamasından sonra bir ısı uygulaması daha öneriliyor. Baya başarılı bir ürün ben 4-5 kutu bitirdim 5 yıl içinde. Ama saça sıkıldıktan sonra kurutunca biraz saç kötü kokuyor ama kokusu bence zamanla uçuyor 😄

Bu kadar şey anlattım en beğendiğim birinci şey Loreal'in yağı ikincisi ise Toni&Guy'ın kremi. Yine alınacaklar listeme eklensinler o zaman 👩

Yorumlar

  1. How to get to Harrah's Resort Las Vegas by Bus or Train via bus?
    Directions to Harrah's 인천광역 출장마사지 Resort 오산 출장안마 Las Vegas (Harrahs) with 당진 출장샵 public transportation. 태백 출장샵 The following transit lines have routes 하남 출장마사지 that pass near Harrah's

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar