Ordan Burdan Birazda Şurdan

Malum yarı dönem tatilindeyiz, yüzbinlerce saat boş vaktimiz var alışveriş fikri her zaman nasıl cazip geliyorsa şimdilerde daha cazip  👚👜

Colins

Beyaz çizgili bir pantolon yada siyah  bir tayt ile tamamlayabileceğiniz bir parça.

Koton & The Balm
Nerede indirim orada ben. Yine dayanamadım yine aldım. The Balm'ın 22 ocağa kadar olan %40 indiriminden dolayı herkesin çok severek kullandığı eyelinerını birde ben denemek istedim 👩

Le Petit Marseillais
Damla Kalaycık'ın bitenler videosunda gördüğüm koşa koşa aldığım minnak şeftali kokulu duş jelim 💕 Şuan indirimdeler kaçırmayın derim.

Activex Antibakteriyel Sabun & Himalaya Herbals Diş Macunu & Neutrogena Visibly Clear Peeling
Activex'i tercih etme sebebim zaten el yıkamalarımız sırasında lipid tabakasında çözünen mikroplar elbette su ile uzaklaştırılıyor ama bazen ya bu el yıkama süremiz uzun olmalı yada sabunumuzun antibakteriyel etkisi güçlü olmalı daha yüksek bir sterilite için :)
Himalaya Herbals'ın diğer serisilerini denemişim ama bu sefer beyazlatıcı etkili olanı denemek istedim. Gayet güzel ürünler, sanırım İngiltere'den ithal geliyordu.
Neutrogena'nın daha önce yüz temizleme toniğini kullanmıştım ve yüzümü çok yakıyordu, bir süre ara verdikten sonra bu sefer bu peeling jeli denemek istedim. Gayet güzel bir ürün ama kullandıktan sonra yüzünüze bir nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim. Gayet güzel bir şekilde yağlar ve kirlerden arındırıyor ama bence biraz daha nemlendirici etkisi olsa daha iyi olabilirdi 💃

Herkese mutlu cumartesiler diliyorum bir sonraki yazımda görüşmek üzere ! Lütfen yorumlarınızı bırakın sizi seviyorum ✌




Yorumlar

Popüler Yayınlar