En İşe Yarar 5 Kozmetik Ürünüm

Herkese iyi akşamlar. Sanırım son yazımın üzerinden bir asır geçti. Birsürü şeyler değişti hayatımda onların yeniden düzenine girmesini bekledim ve sürekli beni meşgul eden şeylerin sonlanmasını bekledim işte sonunda yeniden buradayım.🌷

Bu yazımı ne üzerine yazsam konusunda çok tereddütte kaldım, fotoğrafçılık ile ilgili bir yazı mı yazsam kozmetik mi olsa yoksa konu diye çok düşündüm.Fotoğraf makinam diğer evimde kaldığı için ve ailemin yanına döndüğüm için evime döndüğüm ilk hafta o yazıyı yazmaya karar verdim :)

Yine çok uzattım lafı hadi başlayalım💕

Burberry-Classic


Bu parfümü sürekli Watsons mağazalarında görüyor, ne kadar almaya niyetlensemde öğrenci olduğumu hatırlıyor ve fatura 3 haneli olmadan ödememi yapıp kasadan usulce uzaklaşıyordum ta ki onu alacağım güne kadar.. :)
Bu koku şeftali, kayısı, kadife çiçeği, frenk üzümü esasları içeriyor. Kokusu zamanla güzelleşiyor ve bence gayet günlük olabilecek bir koku. Basit yada sıradan değil, kendine has bir aurası var resmen.
Watsons indirimlerinden çok rahat uygun fiyata bulabileceğiniz bir parfum.
Sanırım 30 ml ve 100ml'leri var . Bendeki 100ml ve 1 ay olmasına rağmen çok minnak bir azalma gösterdi, iyi ki 30'luk almamışım çoktan biterdi kesin .

Flormar CC Oje


Bu seriyi Duygu Özaslan'ın favoriler videosunda keşfetmiştim, çünkü flormarın çoğu ürünü bana hoş görünmüyor ya başarısız ya da aşırı zararlı kimyasallar içeriyor.
Duygu'ya göre 'bakımlı ama ojesiz' gibi duran tırnaklar ortaya çıkarıyormuş ve aynen de dediği gibi. Bendeki 004 Pure Beige rengi. Mutlaka deneyin !

Pure Beauty - White&Bright Day Lotion Spf 20



Sabah makyajımı yapmadan kullandığım, beyazlatıcılık ve parlaklık vaat eden sevimli ürün :) Kokusu ve dokusu gayet hoş, içerdiği güneş koruma faktörü sayesinde işe yarar bir ürün benim için. Eğer BB kreminizde SDF 30 civarı içeriyorsa rahatlıkla ikisini kombine olarak kullanıp kış güneşine çıkabilirsiniz diye düşünüyorum. Serinin bir çok ürünü var ama sadece şuanlık elimde bu var diğerlerini de denemek istiyorum en kısa zamanda :)

The Balm - Meet Matt(e) Hughes


6 tane Mat mini The Balm ruju içeren resmen son dönemlerin en fonksiyonel serisi. 3 tanesi günlük pembe ve tonları biri turuncu ve diğer ikisini çok kullanmasamda onlarda şirin bir kırmızı ve vişne çürüğü rengi. Mat olması ve kolayca silinmemesi klasik rujlara göre bir artı çünkü. Gün içinde sadece iç kısmı biraz siliniyor ama etrafa taşma sorunu olan bir seri değil çünkü kuruyor nemli kalmıyor.
Mutlaka ama mutlaka her kızın makyaj dolabında olması gereken bir The Balm ürünü diyebilirim.

Yves Rocher Onarıcı ve Durulanmayan Saç Kremi (Jajoba-Shea içerikli)


Duştan sonra şu herkesin elinde olan Gliss'lere işte bir rakip daha. Islak saç uçlarına birazcık uygulanıp taradığınızda yumoş gibi saçlarınız oluyor :) Bu tip ürünler kullanıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim diyebileceğim bir ürün.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere 😍 Hoşçakalın 👋




Yorumlar

Popüler Yayınlar