Alüminyum İçermeyen Deodorantlar

Merhabalar arkadaşlar 👩 Bugün deneyimlediğim Al içermeyen deodorantlar ile ilgili yorumlarımı yazacağım. İlk keşfettiğim Nivea-Fresh Natural %0 ACH oldu.

Nivea - Fresh Natural

Bu ürünü ilk kullanmaya başladığımda sevmiştim. 8-10 şişe bitirdim. Fakat zamanla artık sanırım formülasyonu değişti koku oluşturduğunu farkettim. Sonra bir daha almadım. Ama alüminyum içermemesinden dolayı alınıp denenebilecek bir ürün belki sizde işe yarar.😊



Allfree - Natural Deodorant

Bu ürün sıvı değil katı formda bir ürün. Alüminyum, paraben ve alkol içermiyor. İçeriğinde şerbetçi otu varmış bu da ter kokusunu oluşturan bakterilerin gelişmesini engelliyor. Temiz bitkisel bir ürün. Ara sıra kullanıyorum ama koku oluşumuna bazen sebep olabiliyor.






Siveno - Doğal Roll on

Son zamanlardaki favorim gerçekten bu. 4-5 ürünü indirimler varken stokladım. Fiyatları 30 tl civarı ama indirimlerde 15'e düşüyor. İçerisinde alüminyum klorhidrat yok. Al kristal formu var, bu form deriden emilmediği için zararlı değil doğal formu bu. Koku hapsetmesi çok başarılı 4 şişe falan bitirdim. Hala severek kullanıyorum. Ayrıca paraben ve alkol de içermiyor.



Yorumlar

Popüler Yayınlar