Saç Bakım Rutinim

Herkese merhabalar mutlu akşamlar :) Bu sefer farklı bir konu seçtim, saçlarımdaki değişimi sizinle paylaşmak istedim.

Uzun zamandır saçlarımı canladıracak ürünleri aradım durdum. Saçlarım dalgalı ve ince telli bu yüzden ısıl işlem uygulamalarının ardından çok çabuk kırılıyor, kırık kırık görünümü beni rahatsız ediyordu. Belki biraz daha yumuşak ve biraz daha az ısı uygulayacağım bir yöntem olabilirdi, işte bende bunu aramaya başladım. Sanırım buldum :)

Hask Keratin Protein Düzleştirici Parlaklık Yağı

Kıvamı tam olarak yağ olmayan, hafif jel kıvamında enfes bir ürün. Uygulama sonrasında durulanmıyor. Saç uçlarıma uyguluyorum ben genellikle en çok neme ihtiyacı olan bölgeler olduğu için ve düzleştirici özelliği sayesinde ısı uygulamasından sonra ne yapsamda uçları düz kalıyor ve hafif ışıldıyor. Bir şişesi 10 kullanıma kadar yetiyor tahminimce. Fiyatı 6 tl civarıydı sanırsam, yakında tüm serinin ürününü denemek istiyorum.

Rainforest Nemlendirici Saç Maskesi

Bu ürünü sadece yapılan yorumlara güvenerek aldım ama iyi ki almışım diyorum. Daha önce Yves Rocher'nin saç maskesini kullanmıştım oda olumlu sonuç vermişti ama bu muhteşem. Yağlanma yapmıyor, saçım ışıldıyor ve nemini koruyor. Pracaxi yağı, manketti yağı, bal ve zeytinyağı içeriyor.


Yorumlar

Popüler Yayınlar