Şubat Alışverişim

Merhabalar sevgili sosyal medya ailem. Yine bir yazımda buluştuk. Şubatta neler kullandım neleri sevdim, sevmedim birlikte bakalım 😅

%100 Doğal Toz Peeling - Yves Rocher

Ürünü internet sitesinde görmüştüm ama alıp almama konusunda emin değildim. Mağazısına gittiğimde sordum ve alan müşterilerin memnuyeti hakkında bilgi aldıktan sonra bende denemek istedim. İçeriği %100 oranında öğütülmüş olan yeşil kil, papatya, kayısı, baikal tozu, esmer şeker, sünger taşı, selüzloz dan oluşuyor. Pudra kıvamında bir ürün ve normal haftalık peelinginizin içine ilave ederek kullanıyorsunuz. Sevimli bir peeling.

Cettua Clean and Simple Foot Mask

Çok fazla ayak maskesi kullanmayan biri olarak gratiste görüp bunu denemek istedim. İçerisindeki beatine ve shea yağı sayesinde kuru ve çatlamış ayaklar için nemlendirici ve pürüzsüzleştirici bir ürün. Çorap şeklinde ayağınıza giyiyorsunuz ve kremi cildiniz emene kadar bekliyorsunuz. Fiyatı performansı açısından epey yüksek kaçıyor ama 1+1 döneminde alınabilecek bir ürün

Benefit They're Real Maskara

Uzun süredir iyi bir maskara arayışı içindeyken daha önce hiç Benefit ürünü denememiş biri olarak denemeye karar verdm ve seyahat boyunu satın aldım. Daha önce onlarca markaya döktüğüm paralara bu ürünle tanışınca gerçekten çok üzüldüm. Fiyat performans açısından çok çok cazip bir ürün. Kirpikler tek tek ayıran inanılmaz şirin mi şirin bir maskara 😍





Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü


Himalaya Herbals markasını doğala yakın içeriğinden dolayı seviyorum ve çoğu ürününü kullandım, bir önceki yazımında diş macunundan bahsetmiştim hatta. Nivea'nın yüz köpüğü ile aynı özellikli bir ürün ve performans açısından da nerdeyse aynı. Nivea mı Himalaya mı derseniz tabi ki Himalaya, daha doğala yakın içeriğinden dolayı :)


                                                      

Yorumlar

Popüler Yayınlar