Kadınların Dünyasında Kozmetik Kahvaltı Gibi Bir Öğün Resmen

Merhabalar ! Uzunca bir süredir ayrıydım buralardan, nihayet fırsatını buldum. Oturdum bilgisayarımın başına ve ürün yorumlarımı yazma zamanının geldiğini farkettim. O halde ne duruyoruz başlayalım.

Başlığımızdan da anlaşılacağı gibi kullandığımız onlarca kozmetik ürünü adı altında geçen kimyasallar dna'mızı, hücrelerimizi, yapılarımızı, hatta psikolojimizi dahi inanamayacağımız kadar etkiliyor. Ve bedenimiz şimdilik bizim her şeyimiz. Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir ömür istiyorsak onu korumalı ve daima kollamalıyız. Ve biz kadınların dünyasında artık makyaj, bakım demek kahvaltı gibi bir öğün resmen.

Uyanıyoruz, yüzümüzü hemen toniklerle jellerle temizliyoruz ardından nemlendirici maskeler şunlar bunlar derken peki aslında biz neler yapıyoruz yahu ? Bunların içeriğine ne kadar dikkat ediyoruz ?Bunları birlikte inceleyelim :)

Superdrug Cucumber Cooling Clay Mask
Watsons'a gittiğimde maskeler bölümünde nerdeyse tüm maskelerin kimyasal içeriklerini karşılaştırdım. En caziplerden biri bu geldi. Aslında parfüm içermese daha daha iyi bir formülasyona sahip olucağını düşünüyorum ama demek ki preparat hazırlayan kimyagerlerimiz dayanılmaz bir karışım elde etmişler ve parfümsüz olmaz demişler :) Bu ürünü açıkcası pek sevmedim. 10 dakika bir süre içerisinde çok iyi kurumadı, ayrıca burnum kenarlarını feci bir şekilde yaktı. Cildinizde yara varsa asla ama asla uygulamayın benden tavsiye :) Ve hassas ciltlere, zarar görmüş ciltlere direk uygulanmaması gerektiği talimatıda kocaman yazılmış oysa. Dikkatli olsam sanırım aşırı hassas cildimden dolayı asla almazdım. Puanım 10 üzerinden 4 :)

Yves Rocher #73 Vert Agave
Allah'ım sanırım aşık oluyorum ( Kalpli emoji ) ! Dünyanın en güzel yeşili aşırı ama aşırı aşırı harika bir oje. Bittikçe almak hatta bitmedikçe almak dünya üzerindeki bütün bu numaralı ojeleri almak istiyorum diyebilirim o derece seviyorum sizce de harika değil mi ! Yves Rocher'nin diğer güzel yanı diğer yazılarımda da sıkça belirttiğim gibi zararlı kimyasallar içermemesi. Toluen, formaldehit, kafur ve ftalat içermiyor :) Puanlandırmak gerekirse 10 üzerinden kesinlikle 10 !





Yorumlar

Popüler Yayınlar