Kiehl's Midnight Recovery Concentrate Ürün İçerik Analizi

Ben bu ürünü daha önce kullanmıştım, yoğun bir içeriği var kokusu çok güzel.

Vaatleri: Cilde sağlıklı görünümünü etkin bir biçimde geri kazandırır ve sabaha daha pürüzsüz, aydınlık ve dinlenmiş bir ciltle uyanmanızı sağlar. Yenileyici, dengeleyici ve antioksidan etkileri ile bilinen temel yağların bir karışımı olan bu formül, gece boyunca cilt bariyerini yenilemek için çalışır.


İçerik Analizi:


Kaprilik/Kapril Trigliserit: Çözücü

Rosa canina Meyvesinin Yağı: Fungal akneye sebep olabilir !! ( Fungal akne yağlarla beslenir bunun hakkında ayrıntılı bilgi isterseniz aşıya yorumlara yazabilirsiniz.

Evening Primerose Yağı(Çuha Çiçeği): Yağlı ciltlerde kullanılmamalı, kuru ciltler için nemlemdirci etkilidir. Fungal akneyi tetikleyebilir. Gözenek kapatma etkisi düşük.

Jojoba Tohumu Yağı : Fungal akneyi tetikleyebilir, komedojenik etkisi düşük.

Coriandrum savitum ( Kişniş) Tohum yağı

Tokoferol E vitamini: Yaşlanma karşıtı(dünki postta yazmıştım) . Kuru ciltler için güzel  bir besleyici. Düşük komedojen yani gözenek tıkama ihtimali düşük.

Lavanta Yağı: Hassas ciltler kullanmamalı bunu.( alerji tahriş olabilir)

Linalool: Alerji riski yüksek bir ürün. Koku amaçlı kullanılır.

Rosmarinus officinale (Biberiye) Yağı: Koku amaçlı kullanılır yine hassas ciltler dikkatli kullanmalıdır. ( alerji ve tahriş gözlenebilir.).

Sitronellal ve Geraniol: Alerjen ajanlardır.

Cucumis sativus  Meyvesi Yağı :  Kuru ciltler için besleyici.

Helinatrus anuus(Ayçiçeği Tohum Yağı): Fungal akneye sebep olabilir.

Uçucu yağlar gibi yağlar bu formülasyonda belirli sınırlar içerisindedir. Uçucu yağlar direkt cilde uygulandığında cildi tahriş eder. O yüzden seyreltilerek kullanılırlar. Örnek lavanta bir uçucu yağdır. Bununla ilgili ayrı bir bilgilendirme isterseniz yine yorumlar kısmına not bırakabilirsiniz.

Hassas ciltli kişiler ve fungal akneye eğilimliler ürün seçerken çok titiz davranmalılar.

Karma ciltli olan ben bu ürünü daha önce kullanmıştım kokusu çok güzeldi fakat cildim ememiyordu çok yoğun gelmişti bana. Peki sizin yorumlarınız neler severek kullanlar var mı ?




Yorumlar

Popüler Yayınlar